Kundeservice

Kundeservice er for dig, der har spørgsmål til hjemmesiden, behandling af din ordre, hvordan du passer din tørrede blomster, returnering, bæredygtighed eller noget helt og aldeles andet.

Her på siden, kan du måske finde svar på netop dit spørgsmål i FAQ- Spørgsmål og svar sektionen.
Og kan du ikke finde svar på dit spørgsmål eller har du andre spørgsmål/ønsker, er du altid velkommen til at kontakte Flores by Fischer kundeservice.
Der er nogle forskellige muligheder for kontakt, du kan vælge imellem, afhængig af, hvad du foretrækker.
Du kan forvente svar på mails og henvendelser via kontaktformularer indenfor 3 hverdage.

Hjælp og Kontakt med Flores by Fischer


FAQ – Spørgsmål og svar

Herunder kan du måske finde svar på dit spørgsmål:

Nej. Når din bestilling afsendes modtager du en mail med en kvittering for det beløb der bliver trukket fra din konto.
Ja, der gives 14 dage fuld returret. Ønsker du at gøre brug af fortrydelsesretten opfordres du til, først at læse Handelsbetingelser og afsnittet Fragt og Retur. Bemærk at før du returnere din vare, skal du udfylde Formular til fortrudt køb.
Nej. Det fremgår af den mail du modtager, når din bestilling sendes, hvad der er i din pakke.
Du kan finde tips og tricks til, hvordan du får det meste ud af din buket
  • Gå til Tips og tricks
  • Bemærk; at før du returnere dit køb skal du udfylde den online formular, der passer til typen af din returnering
  • Læs mere om, hvordan du praktisk returnere din vare
  • Gå til formularen Fortrudt køb
  • Gå til formularen Beskadiget pakke
  • Nej. Ønsker du at returnere din vare skal du anvende den formular der passer til typen af returnering.
  • Formular til Fortrudt køb
  • Formular til Beskadiget pakke
  • Søgning

    Fandt du ikke svar på dit spørgsmål? Så kan du måske finde ved at søge dig frem:

    Kundeservice kontakt

    Fandt du ikke det du søgte? Så har du heldigvis mulighed for at kontakte Flores by Fischer via: